نکات مهم در فریت بار به ترکیه

.....................



نکات مهم در فریت بار به ترکیه

کشتی به ترکیه
توسط bariawbari 10 مه 1396 بدون نظر
شرکت باربری آرامیس خدمات حمل و نقل کشتی را به ترکیه با بالاترین امنیت و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. شما می توانید محموله خود را به راحتی برای حمل و نقل به ترکیه به این مجموعه تحویل دهید. در ادامه مقاله شرایط باربری به ترکیه ، نحوه بسته بندی ، خدمات قابل ارائه ، حمل و نقل هوایی و ... بررسی می شود. توجه داشته باشید که پس از حمل و نقل به ترکیه ، فقط افرادی که اقامت موقت یا شماره Kimlik دارند می توانند بار را تحویل بگیرند.

کشتی به ترکیه

کشتی به ترکیه
Ferry ar به ترکیه از طریق هواپیما تخصص شرکت آرامیس است. ترکیه با مناطق ترک زبان ایران هم مرز است به همین دلیل تردد زیادی به این دو کشور وجود دارد. ترکیه بین دو قاره اروپا و آسیا واقع شده و به عنوان سد یا پل بین دو قاره عمل می کند. به دلیل مجاورت ترکیه با ایران ، سالانه بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت یا سفر وارد این کشور می شوند. ترکیه از نظر کارآفرینی و اقتصاد یکی از کشورهای پیشرو در جهان است.

صادرات و واردات کالا به دلایل مختلف بسیار زیاد است. تجار و سایر واردکنندگان و صادرکنندگان با استفاده از حمل و نقل هوایی و زمینی بین ترکیه و ایران محموله مبادله می کنند. البته به دلیل خطرات جاده ای ، هزینه و زمان حمل و نقل زمینی مقرون به صرفه نیست. در نتیجه ، یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای کشتی به ترکیه یا کشتی از ترکیه به ایران ، هوایی است.

شرکت باربری آرامیس این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. توجه داشته باشید که حمل و نقل به ترکیه و حمل و نقل به استانبول یکسان است ، در واقع فرودگاههای ترکیه از یک قاعده پیروی می کنند.

قیمت کشتی به ترکیه
معیارهای متفاوتی برای تعیین هزینه حمل و نقل وجود دارد. به عنوان مثال ، وزن بار شما ، نوع بار ، نوع بسته بندی بار و چندین عامل دیگر تعیین کننده قیمت بار به ترکیه است. بنابراین ، نمی توان هزینه را به صورت متنی اعلام کرد.

بارگیری بسته بندی کشتی به ترکیه
مسافران اغلب نگران هستند که در طول مسیر آسیبی به آنها نرسد. به منظور بسته بندی لوازم جانبی ، کارتن های مخصوص بسته بندی فریت در اندازه های مختلف ، یونولیت ، نایلون های ضربه گیر ، کاغذهای بسته بندی ظروف شکستنی ، چسب فوم و ... استفاده می شود. شرکت باربری فریس بار آرامیس با ارائه خدمات اصولی در خصوص بسته بندی تجهیزات آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

خدمات باربری آرامیس برای حمل و نقل به ترکیه
بسته بندی کلیه لوازم منزل (ظروف شکستنی ، کتاب ، مبلمان ، لباس و ...) در محل و به صورت استاندارد
بارگیری جهت حمل بار هوایی
انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر: برخی از مسافران تمایل دارند برای انجام امور گمرکی شخصاً با کارشناس باربری به گمرک مراجعه کنند. اما برخی دیگر ، به دلیل مشغله زیاد ، همه چیز را به متخصص باربری واگذار می کنند.
پالت کردن محموله در صورت نیاز: پالت سازی برای جلوگیری از آسیب به محموله انجام می شود.
اخذ بارنامه ارسال محموله به استانبول: اخذ بارنامه توسط باربری آرامیس با کمترین زمان و کمترین هزینه انجام می شود.
ارسال به استانبول
ارسال به مرسین ترکیه
حمل بار از ترکیه حمل تانک ISO به استانبول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط هانا در دو شنبه 29 شهريور 1400

و ساعت 22:56



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by freighttturkey ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




هانا





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فریت بار به ترکیه و آدرس freighttturkey.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: